Detailed Notes on کد اقتصادی

Wiki Article

من ۸ روز قبل ثبت نام کردم و احراز هوییت شدم اما هنوز کد کاربری و رمز عبورم برام ارسال نشده.

من که شیفت دادم روی ترید انجین…. از این مفید و بورس ایران چیزی حاصل نمیشه

واژه برند در جامعه ما و زبان فارسی به محصول یا خدمتی گفته می‌شود که اعتبار و ارزش اجتماعی داشته باشد. در واقع برندهای دلخواه آنهایی هستند که دارای ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی بوده و افراد نسبت به آنها حس مالکیت داشته باشند.

هر شرکت و یا موسسه بعد از اینکه به ثبت رسید و آگهی تأسیس آن صادر شد باید طی دو ماه در دارایی تشکیل پرونده داده و برای اخذ کد اقتصادی اقدام نماید.

اگ مشکلتون حل شد لطفا منم راهنمایی کنید چون مشکل شمارو دارم

ثبت برند روال خاصی دارد که موسسان باید نسبت به تمامی مراحل اطلاعات کافی داشته باشند. در غیر این صورت مراحل ثبت برند با مشکل مواجه می شود و متقاضیان مجبور می شوند تا یک مرحله را چندین بار تکرار کنند.

/ پاسخ یعنی چی واقعا؟چه اوضاعی درآوردین؟مردمو مسخره خودتون کردین و پاسخگو هم نیستید؟!!!!چند روزه ثبت نام کردیم و کد بورسی گرفتیم ولی هنوز کاربر مهمان هستیم و یوزر و پسوورد نیمده برامون؟؟؟نظراتو که خوندم دیدم این مشکل واسه همه هست!

نام تجاری مورد تقاضا از علائم ممنوعه نباشد و بیانگر کالا باشد نه اسم عام. قبل از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت نشده باشد. شبیه برندی که قبلا توسط شخص یا شرکتی دیگر ثبت شده است نباشد.

  کدام کارگزاری بهتر است؟ مفید یا آگاه ؟

اقلام هزينه: ۱۳ـ هزينه اخذ تاييديه تسليم اظهارنامه يا صدورگواهي نامه

ثبت برند شرکتها را توانمند می نماید تا بتوانند محصولاتشان را از هم متفاوت کنند.

/ پاسخ سلام ورود من دو مرحله ای میباشد که مستلزم ارسال پیامک کد ورود میباشد می خواهم آن را یک مرحله ای کنم.

دوبار ایمیل کردم و دوبارم از طریق ربات تلگرام پی گیری کردم اما نتیجه نگرفتم‌ البته تماسم زیاد گرفتم اما خطشون مشغوله..میشه راهنمایی بفرمائید.

متقاضی ساکن هر کجا که باشد، چه تهران چه شهرستان و چه خارج از کشور، باید در اظهارنامه محلی را در تهران مشخص کند دریافت شماره اقتصادی تا تمام ابلاغیه‌ها و نامه‌ها به آنجا ارسال شود. (در حال حاضر تمام این مراحل به صورت اینترنتی انجام می‌شود) اداره ثبت علائم و طرح‌های صنعتی وظیفه دارد ظرف مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ تسلیم اظهارنامه نسبت به رد یا قبول آن اقدام نماید. این اداره در روند رسیدگی به این سه شرط عمل می‌کند:

Report this wiki page